10 Teknik Mudah Tingkatkan Follower Instagram

10 Teknik Mudah Tingkatkan Follower Instagram|MESTI setiap anda mahukan follower yang tinggi di laman Instagram. Namun disebalik itu, apakah teknik atau cara paling berkesan untuk naikkan followers di Instagram dengan cepat? Namun bagi anda yang baru sahaja memulakan akaun Instagram, mengumpul atau membina senarai follower bukanlah sesuatu yang mudah dan mungkin akan mengambil masa yang lama jika tidak dilakukan dengan cara yang betul. Apakah anda ingin tahu cara naikkan followers di Instagram dengan cepat? Jom teruskan membaca perkongsian saya ini dibawah!

              10 Teknik Mudah Tingkatkan Follower Instagram

Disini saya akan kongsikan 10 teknik mudah untuk meningkatkan followers Instagram anda dengan cepat.

10 Teknik Mudah Tingkatkan Follower Instagram

1) Penggunaan hashtag. Menggunakan tanda hashtag yang sedang trending dan hangat mengikut keadaan semasa.

2) 'Like' seberapa banyak mungkin gambar yang dikongsikan oleh orang yang mempunyai kriteria follower yang anda mahukan. Kemungkinan, setiap 100 gambar yang kita like, kita akan mendapat lebih kurang 6 follower baru.

3) Mempromosikan Instagram anda di laman media sosial seperti Facebook atau Twitter. Cara paling mudah adalah dengan berkongsi gambar anda di Instagram di Facebook. Cara ini memang mudah untuk dapatkan follower dengan cepat!

4) Mengadakan pertandingan dalam Instagram. Cara ini adalah antara yang paling berkesan, mengadakan pertandingan dalam instagram dan untuk sesiapa yang ingin menyertai perlu follow dan like gambar anda terlebih dahulu di Instagram.

5) 'Like' dan komen di gambar dalam akaun Instagram orang lain yang mempunyai followers yang tinggi. Ini adalah cara paling mudah untuk mendapat follower yang cepat.

6) Pastikan profil anda dalam instagram adalah lengkap dan menggunakan hashtag yang sesuai. Jika anda mempunyai blog atau laman web, pastikan anda masukkan alamat blog anda di profil anda.

7) Mulakan membina follower dengan meminta rakan-rakan dan saudara terdekat untuk follow Instagram anda. Ini adalah amat berguna jika anda betul-betul baru membina akaun Instagram.

8) Instagram yang sentiasa aktif dan kemaskini dari semasa ke semasa.

9) Follow Insta orang yang mempunyai niche yang hampir sama dengan anda.
Tag kawan anda pada gambar yang relevan dengan mereka.

10) Jika anda mempunyai brand anda sendiri, bina hashtag untuk brand anda. Ini akan meningkatkan jenama anda dan juga kelihatan lebih professional.

Jika anda telah mempunyai follower yang tinggi di Instagram, tetapi Insta Shop anda sunyi tanpa pelanggan, anda perlu mendapatkan ebook IG Kaboom mulai sekarang.

Bagi yang ingin ketahui 10 teknik mudah tingkatkan follower Instagram, anda boleh dapatkan Pandaun Ebook IG Kaboom.

KLIK >> Panduan Mudah Tingkatkan Follower Instagram
                    

2 comments:

  1. done follow.. sy cari cbox x jumpa pula hehe

    ReplyDelete

Powered by Blogger.