Sinopsis dan Tarikh Tayangan Filem Pusaka (2019)

Sinopsis dan Tarikh Tayangan Filem Pusaka (2019)|NANTIKAN filem seram Malaysia akan datang berjudul "Pusaka" yang bakal ditayangkan mulai 31 Oktober ini di seluruh pawagam Malaysia, Brunei dan Singapura. Dibintangi pelakon seperti Syafiq Kyle, Mimi Lana, Faizal Hussein, Fauziah Ahmad Daud, Hafidz Roshdi, Sweet Qismina dan ramai lagi. Filem seram ini diarahkan oleh Razaisyam Rashid dan terbitan dibawah Astro Shaw dengan kerjasama syarikat produksi Director’s Think Tank dan Alpha47 Films.

Sinopsis dan Tarikh Tayangan Filem Pusaka (2019)

JUDUL : PUSAKA
Tarikh Tayangan : 31 Oktober 2019
Idea Asal : Natasha Chopra
Skrip : Anwari Ashraf dan Alfie Palermo
Pengarah : Razaisyam Rashid
Terbitan : Astro Shaw, Alpha47 Films, Director’s Think Tank
Pelakon : Syafiq Kyle, Mimi Lana, Fauziah Ahmad Daud, Hafidz Roshdi, Sweet Qismina, Faizal Hussein, Draman Muhammad, Aloy Paradox, dan Yuna Rahim

SINOPSIS:

Mengisahkan tentang Inspektor Nuar Ishak (Syafiq Kyle) yang telah menemui mayat wanita bernama Balqis dan Qistina (Sweet Qismina) pasangan kembar yang terkurung di sebuah rumah tinggal dan memerlukan siasatan penuh oleh pihak polis yang diketuai oleh Inspektor Nuar.

Semenjak itu, hidup Inspektor Nuar Ishak asyik diganggu pelbagai kejadian aneh, malah setiap orang yang berkait dengan kes itu juga mula mati seorang demi seorang.

Trailer Filem Pusaka (2019)

*Akan dikemaskini

No comments

Powered by Blogger.