Panduan Jana 5 Angka Dengan Bisnes Aiskrim

Panduan Jana 5 Angka Dengan Bisnes Aiskrim|MUSIM panas seperti sekarang ini banyak peluang perniagaan yang anda patut cuba antaranya ialah 'Bisnes Aiskrim' yang boleh dilakukan dari rumah anda. Ada orang yang suka makan aiskrim, dan ada juga yang 'menjana pendapatan tetap dengan menjual aiskrim'. Tetapi yang pastinya setiap orang mempunyai pilihan aiskrim kegemaran mereka sendiri. Mesti anda tidak percaya buat duit dengan 5 angka dengan lakukan bisnes aiskrim ini. Apakah yang perlu anda ketahui tentang bisnes aiskrim ini?


Bagi musim panas seperti sekarang ini mulalah anda mencari alternatif menjana pendapatan sampingan dengan bisnes aiskrim. Macam-macam aiskrim anda boleh buat dari rumah seperti aiskrim oreo, aiskrim choki-choki, aiskrim sumi, aiskrim pelangi, aiskrim durian, aiskrim coklat, aiskrim vanilla dan lain-lain lagi.

Bisnes Aiskrim Balang Memang Menguntungkan

Kalau anda perhatikan sendiri, mesti anda perasan banyak orang yang menjalankan 'Bisnes Aiskrim Dari Rumah'. Pelbagai aneka aiskrim yang dijual mengikut citarasa pelanggan sendiri! Memang tak percayalah hanya bermodal kecil tapi mampu menjana 5 angka!

Kos Memulakan Bisnes Aiskrim

Bagi anda ingin ketahui kos memulakan bisnes aiskrim hanya memerlukan modal yang sedikit tapi menghasilkan pulangan yang lumayan. Tak percaya? Saya sendiri pernah bertanya kepada seorang usahawan aiskrim hanya lakukan dari rumah bagaimana dia boleh menjana sehingga 4-5 ribu hanya membuat bisnes aiskrim sahaja.

Kos permulaan untuk bisnes ini hanya rendah sahaja hanya bermodalkan 1 ribu sahaja merangkumi peralatan seperti peti ais besar dan bekas simpanan sahaja. Untuk kos membuat aiskrim lebih kurang RM 10 dalam sehari.

Contoh kalau anda jual aiskrim sumi:
2 Bungkus sumi - RM 5
Satu tin susu cair - RM 4
Andaikan 1 bungkus - RM 0.50
Dapat 30 bungkus - RM 15
Jumlah untung - RM 15

Bagi anda yang meminati atau ingin menceburi Bisnes Aiskrim ini, anda boleh dapatkan 'Panduan Jana 5 Angka Dengan Bisnes Aiskrim'

Jenis Aiskrim Yang Paling Paling Menguntungkan

Kalau anda selalu buat research di internet, mesti anda terpandang pelbagai jenis aiskrim yang mendapat permintaan tinggi dari pelanggan.

Antara aiskrim yang paling menguntungkan adalah:
*Aiskrim Sumi
*Aiskrim Choki-Choki
*Aiskrim Oreo
*Aiskrim Coklat
*Aiskrim Pelangi
*Aiskrim Vanilla





Bagi anda yang ingin ketahui rahsia bisnes aiskrim dengan mendapat hasil pulangan lumayan.

KLIK >> Rahsia Bisnes Aiskrim

Panduan Memulakan Bisnes Aiskrim

Sebelum memulakan bisnes aiskrim ini, anda perlu ketahui panduan memulakan terlebih dahulu. Antara rahsia berjaya memperolehi keuntungan besar seperti berikut:

1-Ketahui Strategi Pemasaran

2-Lokasi Anda Ingin Memulakan Perniagaan

3-Ketahui Permintaan Orang Ramai

4-Rahsia Resepi Buat Aiskrim Yang Sedap
*Untuk ketahui Resepi Panduan Bisnes Aiskrim anda boleh dapat melalui link tersebut.

5-Resepi Aiskrim Top Best Seller

Sekiranya anda ingin ketahui tentang tips atau panduan mengenai Rahsia Bisnes Aiskrim dengan 5 angka, boleh rujuk di dalam Ebook ini - 'Panduan Memulakan Bisnes Aiskrim

KLIK >>Jom Dapatkan Ebook Rahsia Bisnes Aiskrim Mulai Sekarang

No comments

Powered by Blogger.