Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Gaduh-Gaduh Sayang

NANTIKAN drama terbaru iaitu Gaduh-Gaduh Sayang akan ditayangkan di saluran RTM. Drama ini diadaptasi daripada novel Gaduh-Gaduh Sayang karya Immaz Huda. Drama ini diarahkan oleh Feroz Kadir dan Penerbit Eksekutif pula ialah Ahmad AlHusna Abu Hassan. Drama terbitan Medyavizyon Production ini dibintangi pelakon-pelakon popular seperti Shukri Yahaya, Nur Risteena, Riz Amin, Zarynn Minn, Fazlina Ahmad Daud dan ramai lagi.

                         Senarai Pelakon dan Sinopsis Drama Gaduh-Gaduh Sayang

Judul: Gaduh-Gaduh Sayang
Tarikh Tayangan: 2017
Hari Tayangan:
Saluran:  (RTM) TV2
Episod Penuh: 26 Episod
Pengarah: Feroz Kader
Terbitan: Medyavizyon Production

Senarai Pelakon

Shukri Yahaya sebagai Rafiqi
Nur Risteena sebagai Syazana
Riz Amin sebagai Danny
Zarynn Minn sebagai Mira
Shima Anuar sebagai Qistina
Fazlina Ahmad Daud sebagai Datin Halena
Kenji Sawahii sebagai Dato Lee
Suzana Ismail sebagai Datin Shima

Sinopsis Gaduh-Gaduh Sayang

"Papa nak jodohkan aku dengan anak kawan dia? aku baru putus cinta dengan Aiman.Aku tak nak dikecewakan lagi. Baik aku menyamar jadi gemuk masa jumpa lelaki itu. Lepas tu mekap tebal-tebal dan pakai cermin mata.Bila dia nampak aku buruk, mesti dia tak kahwin dengan aku". Syazana memasang tekad.

"Demi menyelamatkan syarikat papa, aku terpaksa berkorban untuk dijodohkan dengan perempuan yang aku tak kenal. Aku redha walaupun aku masih teringatkan Qistina.Tapi aku nak perempuan tu terima aku seadanya. Bukan sebab aku handsome.Apakata aku pakai gigi palsu besar, berperut buncit, berjambang dan botak tengah kepala. " Rafiqi merancang.

               

No comments

Powered by Blogger.