5 Atlet Wanita Malaysia Paling Menawan dan Ramai Followers Di Instagram

                 

Sekarang berlangsungnya temasya Sukan Olimpik Rio, Brazil. Pasti rakyat Malaysia mengharapkan kesemua atlet kebangsaan dapat merangkul Emas.

Selalunya bila tiba je musim sukan, pasti atlet wanita kebangsaan akan menjadi perhatian. Yelah, kebanyakan peminat sukan adalah lelaki.

Kami senaraikan 5 atlet wanita kebangsaan yang paling cantik dan ramai pengikut di Instagram.

1. Farah Ann

                   farahaaaa

Baru saja berusia 22 tahun, atlet gimnastik negara ini bukan sahaja cantik malah seorang yang berbakat besar dan sudah banyak kali mengharumkan nama Malaysia di peringkat antarabangsa.

2. Janice Woon

                    jenice

Orangnya kecil molek tapi sangat tangkas dalam sukan badminton. Wanita cantik berusia 27 tahun ini bersama rakan sepasukannya Vivian Hoo Kah Mun, kini berada di tangga ke 11 ranking dunia.

3. Nur Izwani Azman

                  ninaaaaa

Dengan rupa paras yang cantik dan berambut panjang, pasti ramai tidak menyangka bahawa wanita ini merupakan penjaga gol bola sepak wanita Malaysia. Mesti ramai lelaki stalk lepas ni.

4. Leong Mun Yee

                  leonggg

Atlet terjun kebangsaan ini memang cukup cantik. Setiap kali acara terjun mesti ramai yang akan melihat aksi hebat wanita berusia 31 tahun ini.

5. Syaidatul Afifah

               syaii

Atlet boling kebangsaan ini buatkan ramai lelaki terpikat dengan raut wajahnya. Gadis berusia 25 tahun bukan saja cantik malah cukup hebat menjatuhkan semua pin.

No comments

Powered by Blogger.