Inilah Cara Membuatkan Hubungan Intim Semakin Panas


Bagi suami isteri yang telah lama mengharungi alam perkahwinan, aktiviti seks dilihat semakin hambar dan membosankan kerana perkara yang sama sering diulang.

Kalau boleh, semua pasangan nak rasa sepertimana asyiknya melayari malam pertama dahulu, kan?

Berikut adalah beberapa perkara yang perlu dielakkan ketika mengadakan hubungan ranjang suami isteri untuk mengelak daripada pasangan merasa hambar dan bosan.

Segalanya cepat - Jangan bersikap asalkan 'lepas' maka itu sudah memadai. Penyebaran aksi-aksi manja, pujukan, belaian dan rayuan. Jangan main redah terus untuk segera sampai ke acara kemuncak.

Gemar pendam perasaan - isteri kena terus terang dengan suami tentang bahagian mana yang mereka suka dibelai. Pegang tangan suami sekali gus membimbingnya untuk menjelajah ke daerah-daerah yang mampu membangkitkan ghairah anda.

Tidak prihatin kebersihan - sebelum memulakan adegan, pastikan anda dalam keadaan selasa, bersih dan sihat. Elakkan sebarang bau yang menyakitkan hidung.

Mudah menyerah sebelum kalah - adegan seks suami isteri yang nikmat perlu kerjasama kedua-dua pihak. Tingkatkan nafsu pasangan sekiranya dia kelihatan ingin kecundang dengan gaya dan kata-kata yang membangkitkan "nafsunya" semula.Menipu untuk menjaga hati - perempuan sukar untuk mencapai klimaks dan demi menjaga hati suami, mereka berpura-pura di hadapan pasangan.

Langkah penyelesaiannya mudah aje, iaitu berterus-terang sahaja tentang apa yang anda rasa dan beri cadangan. Mungkin anda boleh cadangkan mengenai aksi atau posisi dan masa yang anda gemari kepada pasangan anda.

Ingatlah bahawa seks suami isteri adalah sesuatu yang menyeronokkan bukan menyeksakan. Perkara ini jika dibiarkan berlarutan pasti mengundang musibah buruk dalam sesebuah hubungan suami isteri. Semoga bermanfaat...

No comments

Powered by Blogger.