BlackBerry Hub Kini Ditawarkan Untuk Semua Peranti Android M

                            

BlackBerry sebelum ini telah hadir dengan dua peranti Android, sekaligus menyertakan fungsi popular daripada BlackBerry 10 seperti BlackBerry Hub, Calendar dan sebagainya pada peranti berkenaan. Kini, lanjutan daripadanya, BlackBerry kini turut menawarkan aplikasi khusus mereka berkenaan kepada semua pengguna peranti Android seluruh dunia.

BlackBerry menamakan perkhidmatan ini sebagai BlackBerry Hub+. Buat masa ini, pengguna boleh memasang dan menggunakan BlackBerry Hub, BlackBerry Calendar dan juga BlackBerry Password Keeper. Ia ditawarkan secara percuma untuk 30 hari pertama, sebelum BlackBerry menawarkan pilihan untuk meneruskan aksesnya melalui langganan $0.99 sebulan ataupun memilih untuk melihat iklan.

BlackBerry Hub sebelum ini telah menerima pujian ramai dalam usaha memudahkan pengguna menguruskan pelbagai akaun emel dan sosial mereka daripada setempat tanpa perlu mengakses aplikasi lain.

Bagi anda yang menggunakan Android 6.0 Marshmallow dan terkini, anda boleh memuat-turun dan menggunakan BlackBerry Hub+ bermula hari ini. Pihak BlackBerry dijangka memperluaskan penawaran mereka untuk pengguna Android 5.0 Lollipop pada masa akan datang, selain peranti iOS.

SUMBER RUJUKAN: BLACKBERRY

No comments

Powered by Blogger.