Cara Bermain Choki Choki AR BOBOIBOY di Android dan iOS

                Image result for choki boboiboy

Cara Bermain Choki choki AR BOBOIBOY di Android dan iOS

Anda peminat BoboiBoy ? Kali ini saya akan memberikan sedikit trik cara bermain Choki Choki AR Boboiboy. BoBoiBoy Choki Choki gamecard yang dengan menggunakan aplikasi "Choki Choki AR BoBoiBoy " watak-watak yang terdapat di kad itu akan dapat menjadi hidup.

Ada makhluk asing yang turun dari pulau terapung itu bersama pasukan dan robot - robotnya. Dia merebut ochobot dan menyerang rakan-rakan boboiboy. Boboiboy mengeluarkan pedang halilintah dan menusukannya kepada penjahat itu" Bagi ( berikan ) balik ( kembali ) kawan ( teman ) aku ! " Kata boboiboy dengan marahnya . penjahat itu berkata " speral ( sumber ) kuasa ( kuasa ) ni ( ini ) kau kata ( bilang ) kawan ( teman ) .
                       
                  Image result for choki boboiboy

                  Image result for choki boboiboy

Choki-Choki AR BOBOIBOY Card Percuma

Bagi bagi Kad Choki choki AR BOBOIBOY Percuma Musuhnya kabur, pulau apungnya terseret taufan entah kemana, dan ochobot berjaya dibawa pergi. Probe melihatdan mendengar kabar itu, ia memberitahu kejadian itu kepada adu du ( bosnya ) . boboiboy ingin menyelamatkan ochobot , ia dan teman-temannya lalu membuat perahu dan menyiasat pulau terapung. Dan diatas mereka tiba-tiba mucul pulau terapung adu du mengikuti boboiboy dari belakang adu du juga menggunakan perahu dan saat penjahat itu tiba probe menjemput adu du dengan pesawat yang cukup besar warna ungu.

Lihat link video dibawah:
Cara mendownload aplikasi choki choki ar boboiboy dan memainkannya

No comments

Powered by Blogger.