5 Deodoran Termahal di Dunia

5 Deodoran Termahal di Dunia

Deodoran merupakan antara bahagian terpenting kerana digunakan di seluruh dunia oleh semua orang. Tujuan penggunaan deodoran sendiri adalah untuk mempunyai aroma segar dari pagi hingga malam, dan terhindar dari bau badan.

Ada banyak sekali jenis deodoran yang terdapat di seluruh dunia. Beberapa tanda boleh membezakan antara deodoran untuk lelaki dan wanita, namun ada beberapa deodoran yang boleh digunakan sekaligus untuk lelaki mahupun wanita.

Harga deodoran yang ditawarkan pun berbeza-beza, ada yang murah dan juga ada yang mahal. Berikut adalah 5 deodoran termahal di dunia.

5 Deodoran Termahal di Dunia

5. Maxim Prescription Strength Antiperspirant & Deodorant

Maxim merupakan jenama terkenal dan digunakan secara meluas oleh sebahagian besar orang di dunia. Deodoran ini dibangunkan untuk orang-orang yang mempunyai masalah pada keringat tak terkawal terutama pada cuaca panas.

Deodoran ini sangat berkesan dan benar-benar ampuh terbebas dari keringat dalam masa yang lama. Walau tanpa aroma, deodoran ini boleh digunakan dua kali sehari. Harga deodoran ini adalah US $ 14,95.

4. Boss by Hugo Boss

Hugo Boss adalah jenama yang sangat terkenal, terutama untuk produk lelaki di dunia.

Aroma deodoran ini mirip minyak wangi lelaki dengan aroma sangat kuat. Selain itu, deodoran ini juga sangat berkesan untuk perlindungan peluh dan tidak meninggalkan noda pada pakaian. Harga deodoran ini berharga US $ 25,90.

3.CK Be by Calvin Klein for men

Calvin Klein adalah jenama yang sangat terkenal dan digunakan di seluruh dunia. Deodoran ini dibuat untuk menghindar bau keringat dan mempunyai kualiti terbaik berbanding dengan produk lain. Harga yang perlu anda keluarkan untuk dapat memilikinya adalah sebanyak US $ 23,96.

2. Vetiver by Guerlain for Men Deodorants

Guerlain merupakan rumah fesyen yang sangat terkenal dan merupakan salah satu yang mahal. Kelebihan deodoran yang ditawarkan oleh jenama ini, iaitu sangat sengit, mempunyai aroma dan kualiti berbeza sehingga boleh menjadi pengganti minyak wangi terbaik, serta memberikan perasaan segar sepanjang hari kepada penggunanya. Harga deodoran ini sebesar US $ 28.

1. John Varvatos for Men Deodorants

John Varvatos merupakan tanda kelas tinggi dunia. Tanda ini selalu berada di atas kerana kualiti produknya. Deodoran jenama ini sangat efektif dan serupa dengan minyak wangi. Kelebihan lain yang dimiliki deodoran jenama ini adalah mempunyai aroma yang ringan dan tidak meninggalkan kesan pada kain.

Selamat mencuba!

No comments

Powered by Blogger.