Kang Gary Sah Bakal Tinggalkan Running Man


NAMPAKNYA peminat tidak akan dapat melihat lagi 'bibit-bibit percintaan' antara Gary dengan "Pasangan Isnin" nya, Song Ji Hyo!

Kang Gary dilaporkan bakal meninggalkan Running Man selepas enam tahun menyerikan game show tersebut.

Apabila ditanya mengapa beliau membuat keputusan berani itu, jelas Gary:

"Saya ingin menghabiskan lebih banyak masa untuk muzik. Dan saya ingin belajar lebih lagi tentang bidang ini. "

Khabarnya, Gary sudah pun memberitahu pihak produksi sejak setahun yang lalu tentang niatnya untuk keluar daripadaRunning Man.

Namun, keputusan Gary itu tidak dipersetujui mereka pada mulanya dan mereka mencuba pelbagai cara untuk memujuk lelaki berusia 38 tahun itu, namun tidak berjaya.

Walaupun berat hati, pihak produksi rancangan itu terpaksa akur dengan keputusan Gary dan mendoakan yang terbaik untuk perjalanan kariernya.

"Kami berterima kasih pada Gary kerana memberikan segalanya untuk acara ini selama bertahun-tahun, sebagai salah satu ahli asal dari Running Man. Gary ingin fokus pada kariernya sebagai pemuzik dan kami mendoakan yang terbaik untuknya, "kata pihak produksi kepada media K-Pop Korea Selatan, Allkpop.

Penggambaran terakhir Gary bersama Running Man akan dilakukan pada 31 Oktober nanti.

Gary merupakan ahli kedua yang meninggalkan siri permainan itu selepas Song Joong Ki yang tidak meneruskan pembabitannya dalam Running Man pada tahun 2011 lalu oleh kerana mahu fokus pada bidang lakonan.-MYNEWSHUB.CC

No comments

Powered by Blogger.