Sinopsis Drama Korea Terbaru Kim Won Bin dan Suzy Uncontrollably Fond

                             Sipnosis Drama Korea Terbaru Kim Won Bin Uncontrollably Fond


Uncontrollably Fond adalah salah satu  drama bersiri Korea yang paling ditunggu-tunggu di tahun 2016. Ini adalah kerana drama ini telah  dibintangi oleh 2 artis paling terkenal Korea iaitu Kim Woo Bim dan Bae Suzy (Miss A).

Kim Woo Bin sememangnya telah cukup dikenali ramai melalui drama lakonannya iaitu “School 2013”  dan “The Heirs” manakala Bae Suzy, yang juga dikenali sebagi ahli paling seksi dalam “Miss A” dan juga cukup popular dalam drama Korea “Gu Family Book” dan ‘Dream High’ yang dimana telah menaikkan nama Suzy di kalangan para peminatnya.

Skrip  drama “Uncontrollably Fond” ini sendiri ditulis oleh Lee Kyoung Hee, manakala pengarahnya adalah Park Hyun Suk. Drama “Uncontrollably Fond” ini akan tayangkan di channel KBS2 (391 dan 392HD) sepanjang 20 episode mulai 6 Julai 2016. Jadi mari RP kongsikan  Sipnosis Drama Korea Terbaru Kim Won Bin Uncontrollably Fond;

Sinopsis Drama “Uncontrollably Fond” ;

Drama “Uncontrollably Fond” ini mengisahkan tentang “Shin Joon-Young” (Kim Woo-Bin) dan “No Eul” (Bae Suzy), berkenalan  ketika mereka masih remaja dan akibat terjadinya kejadian yang tidak diingini berlaku akhirnya mereka terpisah tanpa mengetahui apa sebabnya.

Kemudian mereka berdua telah bertemu kembali ketika dewasa. Shin Joon-Young yang kini telah menjadi seorang pelakon dan penyanyi terkenal. Dia seorang menarik, hensem tetapi mungkin akan mati kerana mempunyai kanser otak. Manakala No Eul pula adalah seorang PD dokumentari. Dia adalah seorang yang sangat memerlukan duit untuk menampug hidup, yang dimana bertemu kembali dengan Shin Joon Young, kemudian takdir hidup mereka berubah.

Apakah yang akan terjadi kepda mereka, adakah Joon Young akan mati atau daia No Eul akan hidup bahagia, mari sama-sama kita saksikan.

Tajuk : Uncontrollably Fond
Production Company: Samhwa Networks & iHQ
Pengarah : Park Hyun Suk
Penulis skrip : Lee Kyung Hee
Genre : Romance, komedi
Episode : 20
Channel : KBS2 (391 & 392Hd)
Waktu tayangan : Rabu & Khamis, pk 22:00 manakala Malaysia  Khamis & Jumaat , jam 9.00 malam.

Para Pelakon Drama Uncontrollably Fond :

Kim Woo Bin (sebagai Shin Joon Young)
Bae Suzy (sebagai Noh Eul)
Im Joo Hwan (sebagai Choi Ji Tae)
Im Joo Eun (sebagai Yoon Jung Eun)

                                kim won bin

No comments

Powered by Blogger.