Siapakah Sebenarnya Alisa Manyonok , Atlet Bola Tampar Yang Sama Boneka Barbie

                 

Masih ingat dengan Sabina Altynbekova , atlet bola tampar yang cantik yang sempat membuat heboh dunia maya beberapa tahun silam . Kali ini bukan Sabina yang sedang hangat diperkatakan , melainkan seorang perempuan bernama Alisa Manyonok .

Siapakah itu Alisa ? Dia adalah atlet bola tampar asal Rusia yang mempunyai paras rupawan bak boneka Barbie . Disebut mirip Barbie , lantaran ia mempunyai rambut panjang berwarna perang serta wajah putih pucat .

Ia mula terkenal selepas foto - fotonya dimuat naik ke media sosial . Dipetik dari pelbagai sumber , foto - fotonya tersebut dimuat naik ke Facebook oleh akaun yang mengatasnamakan Alisa , tetapi tidak diketahui sama ada akaun tersebut benar - benar milik Alisa atau bukan .

Lebih dari itu , Alisa diketahui sering mengikuti pertandingan kecantikan . Pada tahun 2015 lalu , ia sempat mengikuti Miss Rusia dan ia berhasil keluar sebagai juara .

Alisa sekarang diketahui kuliah di jurusan Public Relation di Universiti Kazan . Dia memang sudah sangat akrab dengan dunia sukan , termasuk bola tampar yang sangat ditekuninya.

                 Image result for alisa manyonok

      

No comments

Powered by Blogger.