SGshop “Jom Shopping!” Contest

HARI ini aqiem nak join satu contest daripada SGshop Malaysia lagi yang kali ini dianjurkan oleh Saudari Ayue Idris. Jom kita pakat ramai-ramai join contest ini!

                

Q1: Apakah servis yang SGshop tawarkan?

SGshop merupakan satu laman web shopping online antarabangsa dari China ke Malaysia dengan harga yang murah. Ia menawarkan servis menjual pelbagai jenis barang dari China. SGshop komited untuk menyediakan kualiti tertinggi perkhidmatan untuk pengguna membeli dari laman web e-dagang Cina dan bekerjasama dengan logistik yang terbaik dan syarikat ekspres untuk pengguna untuk menerima pembelian mereka.

SG Shop mengambil inisiatif mudah untuk menterjemah semua penerangan dalam bahasa Cina ke English. Oleh itu, pembelian akan lebih mudah bagi kita orang di Malaysia ini.

Q2: Senaraikan 3 item yang  mahu beli di platform SGshop Malaysia

Sekiranya dimurahkan rezeki memenangi contest yang bernilai RM 500 ini. Berikut adalah 3 item pilihan aqiem seperti dibawah ini:

Item 1- Winter Sports Suit Young Men Sweater Coat

 

Haa..yang ni pilihan pertama saya. Mempunyai satu suit yang lengkap dengan seluar memang menarik sekali pakai setiap kali ingin bersukan. Haha..tapi sayang sedikit di Malaysia cuaca yang selalu panas. Dengan harga RM 68.75 sahaja, memang amat berbaloi dibeli!

Item 2- Camel V Men Business Casual Summer Camel Collar Solid Ride Mens Long Sleeve


Baju T-shirt long sleeve merupakan kesukaan saya dan baju ini mempunyai daya tarikan tersendiri.  Kalau memakainya mesti nampak bergaya. Haha...Memang berbaloi dengan harga hanya RM 102.78 sahaja.

Item 3- Morima Io Spring 2017 New Men Young Sport Jacket Men Long Sleeved Loose


Apa yang menarik item pilihan saya ini? Sememangnya saya suka memakai jacket seperti ini sewaktu keluar bersukan termasuklah pergi bersiar-siar. Memang amat sesuai dipakai dimana-dimana sahaja. Harganya adalah RM 83.26 sahaja!

Entri ini adalah penyertaan saya untuk SGshop "Jom Shopping!" Contest anjuran blogger Ayue Idris yang di sponsor oleh SGshop Malaysia yang berjumlah RM5000.

Tunggu apa lagi! Jom meriahkan contest ini, mana tau kalau ada rezeki boleh menang.

3 comments:

  1. Good luck aqiem. Mudah-mudahan ada rezeki awak kali ni.

    ReplyDelete
  2. Bestnya lahai kalau dapat RM500 shopping Credit tu. Banyak boleh beli. Good luck.

    Shad
    https://akuvsdiashadhira.blogspot.my/2017/06/sgshop-jom-shopping-contest.html

    ReplyDelete

Powered by Blogger.